JAG SKA GÅ OCH DUSCHA NÄR JAG KOMMER HEM

Emma Johansson / 08 Januari, 2011 - 14:53 / Allmänt

Hej. Jag har kommit hem för ett tag sen, jag har vart i stallet och på OK. Jag har mockat,spånat,fyllt 3 höpåsar & borstat Alex när jag var i stallet, efter stallet for jag & mamma till OK och där köpte mamma 3 brödpåsar, en chocklad och en korv. Efter vi hade vart på OK for vi hem till oss. Just nu sitter jag i mitt rum och bloggar. Jag och pappa ska fara och hämta Emil från dundret snart och när vi har hämtat han ska vi fara på kiosken för jag & Emil ska köpa godis. När jag kommer hem ska jag gå och duscha och efter de ska jag blogga :D. Jag bloggar mer när jag har duschat puss :*







Postat av: julia

HAHAHHAAHAHAHAHA!

2011-01-09 @ 00:11:33
URL: http://jjuliatallfjard.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: