Vi har utvecklas mycket under 2011♥

Emma Johansson / 31 December, 2011 - 13:49 / Allmänt

Från att Elvis har vart en stor buse på agilityplan har han blivit en super duktig agilityhund, vi har gått på läger, under den helgen har han utvecklas så j*vla mycke och från att inte ha vågat GÅ upp på bommen till att SPRINGA över den, du är en riktig solstråle Elvis. När du blir fokuserad och vet vad du ska göra så är du en riktig agilitystjärna. Vi ska fortsätta att träna agility och tillslut ska vi åka iväg och tävla.

När du kom till oss var du 9 veckor, och när jag fick börja hoppa jätte låga hinder med dig så hoppade jag över våran stupränna vi har på gården och nu, NU hoppar du 30cm, du är verkligen en superhjälte gossen <3 vi ger aldrig upp, ALDRIG. Jag är så stolt över dig. Tänk att vi har vart jätte nära att bli klubbmästare i juniorhandling :) vi ska fortsätta träna och tävla och tänk så börjar vi tävla SM, de hade vart så jädra coolt.

Du kan, jag kan, tillsammans fixar vi de♥ jag älskar dig gossen nu och FÖRALLTID.

du är en vän värld att behålla, en vän som dig vill säkert många ha <3


sommaren 2010


sommaren 2011

/emma


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: