Frågor och svar!

Emma Johansson / 26 December, 2011 - 22:18 / Allmänt

1. Vem är du kär i ? - jadu :)
2. hur många killar har du varit kär i ? - 4 :)
3. vem är din bästavän? - jag vet inte men jag umgås mycke med Linnea :)
4. Om du fick en önskan , vad skulle det vara? - jag har många :)

kram :) / V

1. Är steffi din bästa vän? - Jag vet inte :)
2. Vad är dom 3 bästa & sämsta sakerna med Steffi? - bästa: omtänksam, snäll och rolig :) Sämsta: ibland blir hon sur för inte så stor grejj, ibland när hon är sur är hon riktigt sur och den jag vet inte en till sak :)
3. Är Linnea rolig att vara med? - ja
4. Vad hoppas du att du får på Julen? - de har redan vart jul :)
5. Har du slutat umgås med steffi? - nej men vi har vart ovänner men de är löst ;)
6. Är du kär i någon? - ja :)
7. Blir du sur om någon köper Alex.. visst vare så din favvo häst heter på stallet? - jag kommer bli ledsen om någon som inte bor här skulle köpa honom. Han är min favvo :)
8. Vem är din absoluta BÄSTA VÄN, en som du kan LITA PÅ, SKRATTA MED, GRÅTA MED, BRÅKA MED? - Steffi

tack för svar :)

1. Följer du min blogg? - nej :)

1.vad jobbar dina föräldrar med - pappa: LKAB mamma: städar
2.fick du många julklappar - ja :)
3.var din jul kul :-) - ja :)
4.brukar ni åka på semester typ vinter eller sommar? - när de är sommar
5.vad fick du i julklapp. - pengar, ett kort att jag ska få fota mig med Elvis på provphoto, refillkort, toffee, kläder, parfym, duschkräm och wii
6.är du med i facebook. - ja :)
7.är dina föräldrar med i facebook - pappa
8.Ska du fira nyår hemma - ja :)
9.vadska du söka för linje efter nian. - handels

1.är ditt liv typ hästar? - ja :)
2.hur kan du vara i stallet nästan varje dag? - jag älskar de :)
3.brukar du äta häst kött? - nej
4.om du gör det tycker du det är gott, och om du inte gör det förklara varför! - för att jag älskar hästar

1,hade du en kul julafton? - ja :)
2,fick du många julklappar, - ja
3,och fick du hästsaker . - nej men jag har mycke pengar så jag ska köpa
4 när fyller du år - idag :)
5 har du inga kort från er julafton . - jo :)
6 skadu fira nyår med dina föräldrar :-) - jo :)
7 gott nytt år - dsm :)

/emma



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: