Torsdag!

Emma Johansson / 29 December, 2011 - 17:02 / Allmänt

tjaaaaa, idag har jag sovit länge, klev upp vid 1 :) har gått ut med hunden på dan sen efter 2 for jag, pappa och Elvis till mammas jobb och hämtade upp henne sen for vi till konsum, mamma handlade sen for vi till provphoto och beställde tid till mig och Elvis, de blir på Måndag klockan 16.00 och sist for vi till Expert. Nu är jag hemma, har städat rummet och duschat ska snart fixa mig och om ett tag ska jag duscha, efter jag har ätit ska jag och Elvis fara till Steffi, där ska jag vara till 19.30, 20.00 börjar ett program och vet ni vem som ska dit. ERIC SAADE♥


/emma

Postat av: ☆norrland☆

Fin blogg du har ,Mycket att läsa i den både om hästar hundar och vad du gör på dagarna ,Läser många bloggar men denna var en av dom bästa :))))Kommer följa din blogg och livet som du har med djur och allt som du hittar på.Ha en bra dag och hoppas det blir fina kort på dig och din hund. ☆☆

2011-12-29 @ 17:10:32


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: