TACK!

Emma Johansson / 28 December, 2011 - 23:37 / Allmänt

tjatja, har träffat Lisa och lill Elmo, hurrni.. ja vet att jag skulle lägga in en film när jag spelade men jag vet inte hur man lägger in den på datan, den är på mobilen. Jag ska be Emil hjälpa mig imorgon och pappa ska ringa till provphoto imorgon och fråga om jag och Elvis kan komma dit, vi ska dit och fota oss nån dag så vi kanske får en tid imorgon :)
F*N VAD KUL <3

asså de är jätte jätte många som har en blogg, de är flera hundra!! och just du går in på min blogg <3
TACK!


/emma
Postat av: :-)

Kul få fota sig med sin hund :-).Och du måste ha värdens snällaste pappa ,Läser så mycket i din blogg att han hjälper dig så mycket.Saknar bilder från julafton och några bilder på din hund :-)

2011-12-28 @ 23:54:31
Postat av: ?

Ja läser din blogg så fort jag hinner ,Du skriver mycket om hästar och hundar ahh kul och läsa vad roliga intressen du har .Tja

2011-12-28 @ 23:55:48


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: