Rolig dag <3

Emma Johansson / 17 December, 2011 - 00:09 / Allmänt

Tja, började dagen men en lång sovmorgon, steg upp efter 10. Jag hade bara en lektion sen slutade jag. Efter skolan gick jag och mamma ut med Elvis på en prommis sen lekte vi sök med honom på gården, efter de for vi till kiosken och mamma köpte varsin korv i baguett till oss och sen for vi hem. När jag kom hem gjorde jag inte så mycke tills jag gick ut och tränade med Elvis kanske mer än 30 min. Vet inte vad klockan var när vi hämtade Linnea från mobbo men efter de for vi till Coop men jag och Linnea gick över till ICA så där var vi medans mamma och dom handlade på Coop efter allt de for vi till Ericsson, jag och Linnea gick runt där och kikade lite innan vi gick över till nya restirangen. Matstället. Där käkade vi och sen gick vi över till ericsson igen tills mamma och dom hämtade oss, när dom hade hämtat oss körde vi först hem fammo sen Linnea och efter de körde mamma och pappa mig till syrran, där var jag tills vi for till Nordan eller vi for runt lite sen för Sara och Linda vela inte stå i kö utan för nordan och vänta på att få komma in men vi körde runt lite och sen gick vi upp till fammo, vi skulle vara där ett tag men ingen öppnade så vi drog därifrån och kanske efter 8 eller vid 9 kom vi till Nordan och där har vi vart kanske till vid 12, jag vet inte vad klockan var när vi for men sen körde dom hem mig och nu sitter jag vid datan, ska se Ponnyakuten snart.

Imorgon ska jag till stallet och fixa allt åt Blå, rida han i ridhuset och fixa åt Mini och rida honom. Madde ska me imorgon och på Söndag och imorgonkväll kommer Mats och Eva. På Söndag ska jag till stallet och fixa allt åt Blå och rida en lång uteritt och på kvällen ska jag vara med Sara och Linda <3
image description

/emma
Postat av: Anonym

ditt andra gäst inlägg? ^^

2011-12-17 @ 00:18:31
URL: http://blombackesflikka.blogg.se/
Postat av: :-)

Va mycke kul du hittade på igår både med dina



föräldrar farmor och dina syrror .Love din blogg.

•.¸☆ ★ ☆¸.•°•.¸☆ ★ ☆¸.•°•.¸☆ ★ ☆¸.•°•.¸☆ ★ ☆¸.•°•.¸☆ ★ ☆¸.•°•.¸☆ ★ ☆¸.•°•.¸☆ ★ ☆¸.•°

2011-12-17 @ 11:19:53


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: