Lördag!

Emma Johansson / 17 December, 2011 - 23:44 / Allmänt

Tja, idag har jag vart i stallet och fixat allt åt Blå och ridit honom och idag fick jag ett papper som de står dag och tid, jag ska börja en hoppgrupp. Ska rida Fredagar 15.00 till 16.00. Ikväll ska jag titta mer än ett avsnitt av ponnyakuten och imorgon ska jag fara med mamma, pappa, Linnea, Mats, Eva och kanske Emil och Gustav och fika. Micke och Angelica ska också me och efter de ska jag till stallet och fixa allt åt Blå, fixa åt Mini. Rida han och Blå. Madde ska också dit. Hurrni.. det kommer först ridbilder kanske om lite mer än en vecka för jag kan inte stoppa in mitt kamera kort i den här datan. Ska vänta tills min andra data kommer tillbaka. Saknar den <3 och imorgonkväll ska jag vara med Sara och jag ser ju om Linda också är där <3


jätte gammal bild på mig :)

/emma
Postat av: Anonym

:) Härligt åka ut och fika .Har faktiskt varit uppe i gällivare och fikat med en go vän på ett jättemysigt fik.Jättegott fika hade dom :-)

2011-12-18 @ 00:13:20


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: