23:16

Emma Johansson / 03 December, 2011 - 23:16 / Allmänt

Tjena. den här dagen har gått ganska fort men de är säkert för att jag har sovit ganska länge och jag har haft så kul i stallet. Det skulle komma in bilder från när jag var och julpysslade och julbakade på BHK malmen idag men det går inte att lägga in dom på bloggen via mobilen (jag har dom på mobilen) och jag vet inte om de går att föra över dom till datan isåfall vet jag inte hur man gör, jag ska höra med Emil imorgon men jag ska testa en gång till via mobilen men om de inte går så kanske dom kommer ut imorgon :)

ska sitta i sängen och svara på era frågor snart, dom kommer ut om ett tag, hejdå :)

 

haha såg att de var 4 bilder som visades bland dom andra bilderna när jag skulle lägga upp en bild men då lägger jag upp dom då men de finns fler bilder, ska testa om jag kan lägga upp dom via mobilen sen annars kommer dom ut kanske imorgon asså om de inte går att lägga ut dom via mobilen idag :)

image description

image description
image description
image description

/emma

Postat av: ?

Ser en hel del julpyssel och pepparkakor .Wow va pepparkan så smarrig ut.

2011-12-03 @ 23:21:03


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: