20:30

Emma Johansson / 18 December, 2011 - 20:30 / Allmänt

Tja, har vart och fikat med mamma, pappa, Mats, Eva, Angelica, Micke och Linnea på kåkstan och nästan direkt efter de for jag till stallet, Madde var också där. Jag har mockat åt Blå, jag skrittade ut han, madde följde me och vi fyllde hans höpåsar, jag har pysslat om han lite, jag har mockat, nytt vatten, borstat och ridit Mini, jag hade en privatlektion för Madde, de gick bra :) imorgon är de Måndag och jag ska kanske vara med Sara, på tisdag vet jag inte vad jag ska göra, på Onsdag, Torsdag och Fredag ska jag till stallet, ska ha Blå på Onsdag och rida lektion på Torsdag ska jag fixa åt Mini och rida han, ska ha privatlektion för Madde och på Fredag ska jag rida Blå, ska ha privat lektion för Julia :)
/emma


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: