Ellamonte's Cornetto Real Class "Elvis"

Emma Johansson / 05 Augusti, 2011 - 21:06 / Allmänt

Jag har länge vela ha en hund och jag fick en hund förra året :) Elvis kom till oss när han var 9 veckor gammal, första gången jag hoppade med honom, då hoppade jag över stuprännan som vi har på gården och nu hoppar han 30 och 35 centimeter, vi har gjort mycke tillsammans, vi har gått valpkurs, vi har gått på träningstävlingar, vi har gått på utställningsträningar och vi har gått på ett läger :) och jag har lärt honom jätte många trix. Han kan sitt, ligg, snurra runt, tack, sitt fint, give me five, puss, tass. Han lär sig trix jätte fort. Jag har vart på läger med Elvis, de var 7 stycken till och 7 stycken hundar till som var på lägret, han har utvecklas enormt mycke, jag har ett mål tills den dagen de är klubbmästerskapet! jag ska tävla i Junior Handling och jag hoppas att jag kan tävla i agility också, han är 1 år och vi kan snart börja tävla, han har utvecklas jätte mycke. Han är så omtänksam, söt, snäll, underbar. Han skulle aldrig bita en människa på flit han skulle aldrig vara dum mot nån annan hund eller nån på flit. Är man snäll med honom är han snäll tillbaka, är andra hundar snälla mot honom, är han snäll mot dom♥

Den där bilder var på www.blocket.se



En puppy, titta på hans tass och klorna♥


han är så jävla snygg, jag älskar honom jätte mycke! han skulle aldrig svika mig och jag kommer aldrig svika honom, om jag är ledsen så vet jag att jag är välkommen till honom, de betyder mycke för mig♥

Jag minns vad de var för låt när vi var påväg att hämta Elvis, de var de där låten!



När han kom hade han en korg med leksaker i, i mitt rum♥


Elvis älskar agility, lydnad, att lära sig saker, sova i soffan och åka bil :)


Jag älskar dig Elvis, du betyder jätte mycke för mig!♥

/emma
Postat av: Linnea

Gud vilken söt!

Frågestund på bloggen! Ställ en fråga och få en länkning! Kika in vettja ;)



Ha det bra! MvH LinneaPhilipson

2011-08-06 @ 19:15:10
URL: http://linneaphilipson.devote.se
Postat av: Madde

aaw så söt :D

2011-08-07 @ 10:56:32
URL: http://mezos.blogg.seos.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: