01:19

Emma Johansson / 16 Augusti, 2011 - 01:18 / Allmänt

Tja, jag läste Steffis blogg och jag kopierade en lista, jag är sugen på att svara på frågorna :) snart ska jag fixa mig iordning för sängen, ska göra några saker och efter de och efter de ska jag lägga mig, vi hörs imorgon, hug♥

ALLMÄNT:


1. Namn? – Emma Johansson 
2. Exakt ålder? –  
14 
3. Vart bor du? –
Gällivare
4. Bor tillsammans med? – mamma, pappa, Emil, Elvis & Mango
5. Husdjur? – Hund & Fågel
6. Färg på ditt hus? – Vitt och Grått
7. När är du född? 1996
8. Klass? – 9an
9. Vilket år tar du studenten? – 2014
10. Något jobb? – nej
11. När ska du sova ikväll? – jag ska sova inatt
13. Duschat idag? – nej
14. Kramat någon idag? – kanske
15. Pussat någon idag? – Min hund
16. Vad har du ätit?- massa
17. Dagens klädsel? – nylånstrumpor, leggins ovanpå, underkläder, och en t-shirt
18. Dagens smink? – inget
19. Dagens sötnos? –
20. Dagens roligaste? –
En grejj som hände på Manuella
21. Har du många vänner? –
23. Vem kramade du senast? –
mamma kanske
24. Vem pussade du senast? – Elvis tror jag
25. Hur många har varit otrogna med dig? – inga
27. Har du pojk-/flickvän? – nej
28. Vem pratade du med i telefon senast? – Mamma
29. Vem fick du senast sms ifrån och vad stod det? Julia Zedig, de stog så här. Oku :)
31. Film? – Alla Stallkompisarna filmerna
32. Låt? –  kanske den där http://www.youtube.com/watch?v=qj3fBWKrtrw
33.Mat? – NUDLAR
34. Dryck? – jag vet inte
37. Stad? – Gällivare & Skåne
38. Land? – Sverige, Turkiet & USA
39. Ämne i skolan? – Musik & Idrott
40. År?  va?

SENASTE:

41. Personen du tänkte på? – de kanske var ****
42. Drickan du drack? – coca cola
43. Gången du spydde? – jag vet inte
44. Gången du grät? – igår
45. Pizzan du åt? – Hawai
46. Gången du var i göteborg?- jag vet inte om jag har vart i Göteborg
47. Gången du var i stockholm? – När vi var hos Gert
48. Gången du var hög? –
49. Personen som såg dig gråta? –
jag vet inte

ANTINGEN ELLER:

51. Svart eller vitt? – Båda
52. Hund eller katt? – Hund
53. Ut och festa eller hemma och mysa? - Båda
54. Tv-spel eller datorspel? – Båda
55. Singel eller upptagen? – Upptagen
57. Lunarstorm, helgon eller playahead? – Lunarstorm
58. Ragga eller bli uppraggad? – Båda
59. Big Brother eller Paradise Hotel? – Big Brother
60. Svart hår eller blondt? – Blont
61. Blåa ögon eller bruna? - Båda
62. Choklad eller lakrits? – Choklad
63. Göteborg eller stockholm? – BÅDA
64. Högerhänt eller vänsterhänt? – Högerhänt
65. Coca-Cola eller Fanta? – coca cola
66. Pizza eller kebab? – pizza
67. Randigt eller prickigt? – prickigt
68. Älska eller älskas? –
69. Leva eller dö? –
Leva

ANTAL:

70. Personer du älskar? – jag vet inte
71. Personer du hatar? – ingen
72. Personer som sagt jag älskar dig? – jag vet inte
73. Personer som hatat dig? – jag vet inte
74. Glassar du ätit på en dag? – jag vet inte
75. Festivaler du varit på/ska på detta året? – 2
76. Gånger du haft minnesluckor? –
77. Piercingar har du? –
2
78. Personer du saknar just nu? – jag vet inte
79. Gånger ditt hjärta brustit? –

VEM:

80. Vill du kyssa nu? – en person
81. Ska du träffa imorgon? – Linnea
82. Sjöng du senast för? – Mig själv
83. Hade du senast en MSN-konversation med? – Julia Zedig
84. Spelade du tv-spel med senast? – jag vet inte
85. Vill du ta med på en romantisk resa nu? en person
86. Vill du kasta en sten i huvudet på – ingen
87. Förtjänar att dö? – ingen
89. Vill du sova brevid inatt?

VAD:

90. Gör dig glad? – massa
91. Gör dig ledsen? – mycket
92. Vad vill du helst göra nu? - jag vet inte
93. Önskar du att du slapp göra? - göra massa läxor
94. Vill du ha nu? – MASSA SAKER
95. Önskar du dig i födelsedagspresent? – MASSA SAKER
96. Längtar du till? – Onsdag
97. Tycker du om dina betyg? – ja
98. Ångrar du i ditt liv? – en sak
99. Är det bästa som har hänt dig? – MASSA SAKER
100. Varför gjorde du detta? – jag vart sugen


/emma

Postat av: anonym

ahahahahaha skåne är inget land , om du inte visste de .. ? ;)

2011-08-16 @ 23:29:14


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: