Stephenie vela gästblogga :)

Emma Johansson / 01 Augusti, 2011 - 20:26 / Allmänt

Hej alla emmas bloggläsare ^^
Jag heter då Stephenie Blombacke o ''gästbloggar'' hos emma. Jag är 13 o har en egen blogg, om ni ''klicka här'' så kommer ni till den. Min blogg handlar om vardagar, hundar o massa annat skoj, det tråkiga är att jag typ inte har några läsare, kanske för att jag gjorde den för några dagar sen.. men skulle vara kul om ni kikar in på den ibland o skriver en onödiga komentar eller nått, skulle faktis vara roligt ;)
Jag verkligen älskar att hålla på med hundar, träna agility o sånna saker och om ni har läst NDS så fanns jag där ( hoppas ingen läste den), jag hade fan fulaste minen O.o
Annars gillar jag att vara i stallet o sånna saker, jag är en djurälskare. Själv har jag 4 hundar hos mamma och 1 hund hos pappa, den jag mest håller på eller är med är en Papillon, hon heter Madicken och är 7 år, vi tränar agility och jag hoppas en dag att vi kommer lyckas vinna en tävling '' om vi börjar tävla '' Annars har vi marsvin och fåglar & en kanin :)
Alltså jag vet typ inte vad jag ska skriva men ska passa på att skriva nått om emma iaf.. hm kan säga nåra saker hon gillar att göra:

*Kolla efter snygga killar
*Blogga
*Ringa ''olika personer''
*Typ vahh med mig :D
*Vara såklar med Elvis

Typ det var ju lite men allvarligt, det första jag skrev menar jag verkligen, om man går på stan eller nått kan man höra emma, åå kolla han var snygg, eller samma på datan xD
Nu kommer det en bild mig och Madicken (:
Tack emma för att jag fick gästblogga, hoppas att nån av din läsare kommer o kikar in på min blogg, juste OM nån av ER som läser emmas blogg är bra på att fixa designer och header o så, hör av er till [email protected] elr på bloggen, efter jag har haft emmas snygga designer ett tag så kanske nån av er vill fixa den igen, skulle vahh kul! :)
Nu kommer det en bild mig och Madicken (:


/ Kram steffi <3


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: