Ems vela gästblogga hos mig

Emma Johansson / 07 Augusti, 2011 - 20:53 / Allmänt

hej jag här.. här kommer mitt inlägg..




Tjenare Mitt namn är Emma Men ALLA kallar mig Ems.
Min blogg är en växande blogg och den är unik, den handlar om ALLT möjligt.
jag lever ett galet liv i Stockholms innerstad.! jag bloggar om de mesta som kommer upp i mina tankar,
om dem är skeva eller bra de skiter jag i.
jag följer min egna väg och gör de jag känner för!
Jag är helt enkelt ett JÄVLA EGO! ;)
det är just DE jag vill förmedla med min blogg.
att man ska vara sig själv och att man inte ska behöva skämmas för nått.
I min blogg finner man även olika sortes tävlingar!

En helt klart Awesome,Crazy EMS!
Kika in å se vad jag gör.
En helt awsome blogg, You gonna love it!

Det är kul att du vela gästblogga!

/emma
Postat av: ems

Dagens blogg är avslutad nu på Emsinthebox.com =)

kika in o se om du vann. :)



var gärna med o tävla igen :)



puss o krams :)

2011-08-07 @ 22:37:43
URL: http://emsinthebox.com


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: