10:16

Emma Johansson / 16 Augusti, 2011 - 10:05 / Allmänt

Godmorgon, idag har jag stigit upp 09:30 och ställt av alarmet men jag gick och la mig och jag steg upp vid 10, snart ska jag gå ut med Elvis, efter de ska han få mat, efter de ska jag fixa mig och efter de ska jag fika. Jag ska fråga pappa om han har pengar till mig annnars måste pappa fara och hämta, jag och Linnea ska och fika, bilder kommer ikväll! om han ska fara och hämta pengar och om jag ska me, då får jag åka i våran bil som pappa har köpt, då får jag också lyssna låtar som Emil har laddat ner :D


/emma
Postat av: Sara

Hej :D Vinnaren av dagens blogg finns uppe! Kika in om det blev du eller anmäl dig till den nya omgången! :)

Kram

2011-08-16 @ 14:52:26
URL: http://nolongerironic.webblogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: