vi har tränat på BHK-malmen idag också :D

Emma Johansson / 25 April, 2011 - 17:57 / Allmänt

Tja! idag har det inte vart lika fint väder som igår men det har vart skit varmt,jag & Steffi har jag vart på BHK-malmen och tränat våra hundar,imorgon blir det att fara dit på kvällen och träna. Mamma och Pappa håller på med maten så snart ska jag sätta mig ner och äta,mums! Efter jag har ätit mig mätt ska jag hoppa in i duschen och efter det ska jag umgås med Linnea det är länge sen jag har vart med henne,ovanligt men det är för att hon har vart med Ida hela helgen. Vi hörs later,chao!

utan dig är jag ingen,jag älskar dig♥
Postat av: NellieB

sv. tack Emma

2011-04-25 @ 18:40:28
URL: http://nellieberntsson.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: