jag har haft fullt upp i stallet idag

Emma Johansson / 27 April, 2011 - 21:41 / Allmänt

Hej! Mamma & Pappa har vart på föräldrarmöte och so provet gick inte så bra :( Jag kommer säkert få göra om det men det får man räkna med ibland. Jag har vart i stallet jag kom hem för kanske 25 minuter sen jag har haft blå & jag har ridit jag sa att jag vela ha Alex men han fick inte gå så jag red Saphir hon var ganska spänd men det gick jätte bra och hon gjorde sitt bästa hon är ju bara 8år och efter jag hade ridit gick jag till skåpet och lämnade mina grejjer och sen skulle jag ta in blåsan men någon hade redan tagit in han så han hade ätit upp sitt betfor så jag fick ta en näve med betfor och låta det stå i 30 minuter för han hade inte fått sin D-vitamin,jag har haft fullt upp i stallet idag :)
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: