jag har fullt upp nästan hela dan

Emma Johansson / 22 April, 2011 - 10:49 / Allmänt

Godmorgon! jag är ännu förkyld varför skulle jag bli de på påsklovet,hojj! jag har inte börjat plugga ännu jag ska göra de lite ikväll och imorgon ska jag börja med hk läxan för den ska vara klar på Onsdag det är bra att göra bort allt tidigt för annars måste man göra de när man vill göra nånting annat,håller ni med? jag fullt upp nästan hela dan,jag ska fara med mamma till kaptensgården för vi ska kolla hur det ser ut om det inte är slaskigt ska jag fara med Elvis dit och Marie med några av sina hundar vi brukar vara på tippasta men där är de så slaskigt och jag ska vara med Linnea tills jag ska äta och efter jag har ätit ska jag vara med Steffi och jag ska gå på promenad med Elvis och jag ska plugga! jag har fullt upp nästan hela dan. Vad ska ni göra?


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: