jag är sjuk :(

Emma Johansson / 20 April, 2011 - 21:36 / Allmänt

Tja! igår fick jag lite feber så jag frös jävligt mycke,jag skakade! Jag tog alvedon och på morgon tittade jag om jag hade feber jag hade inte feber då så jag fick fara till stallet :) Jag har mockat åt Olle & Blå,jag har fyllt hö påsar,jag har hjälpt Steffi,jag har tagit in hästar och jag har ridit. Vi var 2 stycken idag jag fick inte rida Alex för att han gick inte så jag red Pontus,han bockade inte men han blev rädd på mederlinjen för de rasade från taket men det gör ingeting! När mamma och pappa kom och hämtade oss for vi till statiol för mamma köpte en korv i baguett till mig för jag hade inte ätit i stallet och efter de for vi till Coop :D När vi hade vart på Coop körde vi hem Steffi och sen for vi hem,när jag kom hem gick jag till soffan och efter ett tag tittade mamma febern på mig jag hade 38 komma nånting! jag hatar att vara sjuk men de känns bättre,nu ska jag ta nånting att dricka för jag är skit turstig vi hörs snart!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: