hemma!

Emma Johansson / 12 April, 2011 - 16:12 / Allmänt

hemma jag slutade före 3 idag också jag mötte mamma med Elvis och när jag hade mött henne fick han en promenad,jag har haft idrott idag vissa sa att vi skulle ha snöruggby (stavning) men de blev inte för att det var slaskigt ute. Vi fick välja mellan vara inne i gympasalen och göra nånting eller gå ut och springa,jag valde att gå ut och springa jag gcik till Linnea för hon skulle följa med vi var där och efter ett tag gick vi till mig för att vi skulle hämta Elvis. Efter de gick vi till millitärförrådet så han har fått 2 promenader idag:)
 
Jag ska äta snart,efter de ska jag vara med Linnea,kul:D Datan ska me,den här gången ska jag vara med henne hos henne pappa. Vi ska cama :D
Vi kommer filma och fota alla bilder kommer ut på bloggen idag och nån av filmerna kommer komma ut idag! :D


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: