Den är skit bra

Emma Johansson / 26 April, 2011 - 21:06 / Allmänt

Tja! jag har gjort allting så jag fick gå hem från skolan och komma tillbaka till 11 så jag hann sitta vid datan & plugga och fixa Elvis :D jag slutade kanske 14.40 och när jag kom hem åt jag nudlar,chips & torkat ren kött,mums! Efter det mötte jag Linnea med Elvis när hon hade gått hem forsatte jag att sitta vid datan tills jag skulle käka middag,vi ått grillspett,när jag hade käkat hämtade vi upp Linnea och sen for vi till BHK-malmen han var skit duktig Linnea & Jag har fotat bilder alla bilder kommer komma ut på hemsidan imorgon jag ska inte lägga in alla bilder i ett inlägg på bloggen jag kommer lägga in ibland bilder och några i ett inlägg imorgon :D När jag kom hem berättade jag för mamma hur det hade gått och sen packade jag upp och efter det forsatte jag att plugga och nu sitter jag vid datan. 10 börjar Big Brother vilka brukar se den???? Den är skit bra♥



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: