IDAG HAR DET VART EN BRA DAG.

Emma Johansson / 03 September, 2010 - 23:17 / Allmänt

Idag har jag blivit fotad,för våran klass har haft skolfotografering. Jag längtar redan tills fotorna som vi kommer ta kommer :D. På klassfotot står jag brevid Evelina :D.
Just nu sitter jag vid min data,det var nån som ringde med privat nummer,men inte sa nått. Jag ska föra över bilder på Felicia och Bibbi och Felicia och Fonzie och Emma och Alex snart och mer och jag ska skicka bilder på Felicia och Bibbi och Felicia och Fonzie till Felicia.
Idag har jag gjort massor mer saker,jag har vart med mamma hos moffa 2 gånger idag ena gången när vi var där så åt vi pizza och så har vi vart och handlat och så har vi vart och hämtat Emil och Hannes från badhuset i gve och massa mer. Elvis har följt med på alla ärenden :). Jag har köpt en burk med 2 hundar på,på brio, i den har vi godis och ben. Också har jag köpt en burk med godis,han älskar sånna godisar :D :). Jag bloggar mer sen,puss, ;*






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: