SVAR PÅ FRÅGOR.

Emma Johansson / 30 September, 2010 - 20:19 / Allmänt

Fråga: Skulle du ta chansen att bli ihop med jacob ling-vannerus (och vara med han 3-4 år)????

Från: Stephenie

Svar: ja

Steffis blogg heter: www.stephenieblombacke.blogg.se


Fråga: varför är du så ful?

Från:  Anonym

Svar: För jag härmar dig


Fråga: varför är alex din favorit häst ? :)

Från: Linnette

Svar: För alex är världens bästa häst och för att han är söt och snäll och rolig att rida


Fråga: varför är alex din favorit häst ? :)
          är du duktig i skolan?
          är du duktig på att rida?
          va heter alla i din familj?
          mår du bra?
          va är din favvo mat? 
          favvo färg?
          va hade du gjort ifall alex dog?

Från: Lotta

Svar: 1 För alex är världens bästa häst och för att han är söt och snäll och rolig att rida
         2 inte i alla ämnen
         3 ja
         4 Susanne,Håkan,Emil,Elvis,Douglas,Fia,Anton,Mango
         5 ja
         6 Tacos,pizza m.m
         7 Rosa,Blå,Svart,Vit
         8 Grinat länge och mycke,saknat jätte mycke


Fråga: Vilken person är den bästa på jorden?

          Vad tycker du om den personen?

Från: Steffi

Svar: 1 det är många personer
         2 det är så många personer så jag skriver inte

Steffis blogg heter: www.stephenieblombacke.blogg.se


Fråga: varför vill du vara ihop med victor khöler?

Från: anonym

Svar: jag vill inte vara ihop med honom


Fråga: varför vill du vara med han..... ?

Från: vet inte

Svar: jag fattar inte vad du menar


Fråga: har du några syskon? isf namn/ålder. :)
          när fyller du år ?:D
          vad hade du gjort om du hitta 10 000 på gatan?(antagligen tagit upp dom, menar va du hade gjort av pengarna)

Från: Issa

Svar: 1 ja. Linda,Andreas,Sara, Emil. Emil är 13 år,Linda är 19 är,Sara är 23 år,Andreas är 20 år
         2 26 december
         3 jag vet inte. Jag hade iallafall klöpt nått

Issas blogg heter: www.iiisabellep.blogg.se


Det var många frågor :D

Jag bloggar mer senare,puss, ;*



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: