:)

Emma Johansson / 25 September, 2010 - 22:52 / Allmänt

om ni vill veta vad jag har gjort idag så läs vidare. Jag har vart i stallet med Evelina,jag har fixat en sköthäst till henne. Hon blev jätte glad när hon fick reda på att hon fick bli skötare på den hästen hon är skötare på. Det vi har gjort i stallet det är. Mockat,Borstat Vera,Skrattat,Titta lite på knatte och mer,imorron blire att göra en läxa med Sara Forss :s men på eftermiddan blire att fara på BHK malmen :D:D:D:D:D:D Evelina ska me. Hoppas det går bra :)

Vetni vad jag kom på, läs vidare då. Jag ska börja göra videoklipp och lägga in på min blogg också,fatta vad kul och ha sånna på min blogg. Hoppas ni forsätter titta ändå.
Jag bloggar kanske mer sen,puss, ;*



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: