DET HAR VART EN SUPER BRA DAG.

Emma Johansson / 26 Oktober, 2010 - 22:10 / Allmänt

har duschat så nu är jag ren. Idag har det vart med super bra dag :D Idag har jag vart på Kicks med Mamma,Pappa & Emil :D:) Mamma och pappa köpte ett par öronhängen till mig och så har jag vart på Intersport med Mamma,Emil och Pappa. Mamma och Pappa köpte ett par vantar till mig,jag kan lägga in bilder på öronhängerna och mina vantar imorron :) Efter jag var på Kicks och Intersport for vi till kiosken och hämtade biljetterna till Idol :) Efer vi hade gjort de for vi hem och jag åt nästan direkt när jag kom hem för jag skulle följa med Steffi till hennes handbollsträning,när jag hade ätit for jag nästar direkt med Steffi till hennes handbollsträning och när jag hade vart på de så gick vi till Konsum för att vi skulle köpa varsin dricka. När vi hade gjort de så åkte vi hem till mig nästan direkt, jag tror Steffi var hos mig lite längre än halv 9. DET HAR VARIT EN SUPER BRA DAG.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: