JAG HAR 3 SKÖTHÄSTAR OCH EVELINA 1. HON KANSKE KOMMER FÅ EN TILL :D

Emma Johansson / 22 November, 2010 - 16:13 / Allmänt

Tja Tja bloggeeeeeeeeeeeeen! hitils idag har jag haft det skönt på morgonen :D, Varit i skolan :s och lite mer :D, har kommit hem för ett litet tag sen :D Nu sitter jag hemma vid datan och har det mysigt, snart måste jag börja med min matte läxa :s Mamma och Pappa har fart på stan så när dom kommer hem ska jag väl äta middag och sen efter det så kanske jag ska fara till stallet :D om jag hinner fara till stallet ska Evelina följa med, om vi ska fara ska jag ta hand om Blåsan och Evelina Prisma & kanske Vivo, hon kanske kommer börja sköta han också. Om hon kommer börja sköta Vivo då står min sköthäst brevid hennes sköthäst och Prisma står vid mina 2 till sköthästar :D Jag bloggar mer snart,puss, ;*


Mr Blue ♥



Mr Blue ♥


Super Olle ♥


Super Olle ♥


Lehigh Valley ♥


Lehigh Valley ♥


Gull-Prisma ♥


Gull-Prisma ♥




Postat av: evelina x)

;Min ursnygga Prisma ;) PRISMA 4-EVER <3

2010-11-22 @ 16:56:31
URL: http://evelinashansson.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: