IMORRON ÄRE 1 DECEMBER!

Emma Johansson / 30 November, 2010 - 21:45 / Allmänt

30/11!

tja tja bloggeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen! jag for nästan direkt efter jag hade slutat till Sara! jag har vart med Sara ända till kvällen, innan jag for hem var jag,sara,linda & lindas kille på Coop. Linda visade sin nya mobil idag och det var en tv antenn i hennes mobiltelefon,hahahahahahahahaha XD Imorron är det första december :D så då fyller jag år om 26 dagar.



1/12

1/12 ska jag till stallet och rida :) jag vill ha Alex, klockan kvart över 3 har jag tid till en frissör och efter de ska jag köpa mat och efter jag har ätit så ska jag fara till stallet.

Kika gärna in på Ridklubbens hemsida klicka här

Kika gärna in på ridklubbens nya hemsida
klicka här





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: