IDAG HAR DET VARIT EN BRA DAG :D <3

Emma Johansson / 19 November, 2010 - 23:56 / Allmänt

Har vart på Kicks med Mamma & Steffi idag, mamma köpte en Beyoncé parfym till mig, fan vad jag älskar den. Och så fick jag en sminkvästa med smink i gratis efter vi var på Kicks for vi till DS, där köpte jag godis. Nu sitter jag i mitt rum och lyssnar på underbara låtar, just nu lyssnar jag på Girls Just Wanna Have Fun med Miley Cyrus. Om ni vill prata med mig finns jag på msn för dom som har mig annars finns jag på min mobil (Y) har gratis sms igen, så smsa :) dagen i skolan idag har inte vart lång (Y) jag skulle igentligen ta med matte idag och jobba i helg men jag slapp de för jag vart klar med Basen. Jag bloggar mer sen och imorron kommer det bilder på Elvis från vintern 2010, ha det så bra och så hörs vi sen, puss, ;*














Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: