LÅNGT INLÄGG! :D

Emma Johansson / 25 November, 2010 - 22:20 / Allmänt

tja tja bloggeeeeeeeeeeen! kommit hem från stallet vid 9 kanske, ska berätta att Evelina red Tiamo idag, dom hade markarbete. Hon har lärt sig en sak och det är att hon inte behöver ha spö på honom när hon ska hoppa för han älskar att hoppa så han blir stark :) han är så jävla fin.
US har kommit upp med en lapp om att man får julpynta till den ponny eller häst man vill pynta till och en lapp om man vill vara med i lucia tåget :) Jag har skrivit ner mig på både och, så ni vet så kostar det 20 kr att vara med och pynta. Jag ska pynta till min älskling :) Hoppas jag får han på lucia tåget. Jag har mockat till blåsan också, och hämtat ett glas var med vatten men två glada tjejer, Julia & Denice. Jag red ju igår men det blev inga bilder från då men det kommer nog från nästa vecka, hoppas värkligen de!


26/11!

Imorron äre skola :s fan vad tråkigt att behöva stiga upp tidigt, asså våra kroppar känner tror jag av när det är skola och när det är helg för att när det är helg så kan jag inte sova till 1 om jag inte är jävligt trött och när det är skola vill jag sova jätte länge. Ahmen nu ska jag inte gnälla på att jag inte får sova för snart är det helg, fan vad skönt. Imorron slutar vi 11.40, fan vad härligt. Imorron ska Jag,Linnea,Mamma & Pappa titta idol, vem hejjar ni på ? Vem tror ni kommer åka ut ? Jag hejjar på Minnah, jag har inte hört dom sjunga ännu men den jag tror kommer åka ut imorron är Olle, dom som jag tror kommer hänga löst är Olle & Linnea. Jag tror Minnah & Jay kommer komma till final, jag vill att Minnah och Linnea ska komma till final. Hoppas Minnah vinner. När jag,mamma,pappa,emil & steffi var på idol då hade jag en skylt med mig som det stog idol på ena sidan och Minnah ska vinna på ena sidan och efter programmet så skulle vi gå och ta aoutografer men vi fick inga av nån idol, när vi stog där och vela ha auotografer så var det en som sa att vi var tvungna att gå, jag frågade han om han kunde ge min skylt till Minnah & steffi frågade om han kunde ge hennes skylt till Elin.



Minnah Karlsson



Elin Blom

Jag bloggar mer imorron, godnatt, vi hörs imorron


Postat av: Anonym

man ska inte rida på luciatåget? :s

2010-11-28 @ 21:10:21


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: