VI ÄLSKAR HAN!!

Emma Johansson / 24 Maj, 2010 - 21:51 / Allmänt

24/5-10!

det är en kille som är jätte snygg och jätte söt. Jag och sara forss älskar han jätte mycke. Vi ringde hem till han idag. Men han var inte hemma,han var ute och cyklade. Tack sara för en riktig bra dag! :)


25/5-10!

Jag ska kanske vara med hanna brynefall imorron,det är om jag hinner,för jag måste göra läxan :s :'(
jaja men om man går i 7an så har man läxa :'(
FAAAAAAAN VAD SKÖÖÖÖÖÖNT MED SOMMARLOV SNART!!!!! DÅ FÅR MAN TA DET LUNGT OCH HA JÄTTE KUL.

26/5-10!

Ska till stallet på onsdag,jag har lektion då. Vi har teori,jag vet inte vad vi ska göra på teorin men det får jag veta då :)

27/6-10!

Jag har engelska prov på torsdag. Jag vet inte om jag kommer klara det men kanske.

28/5-10!

Jag kanske ska rida på drop in och kanske vara med sara!! :) <333 KUUUUUUL <3

29/5-10!

VARA MED HANNA BRYNEFALL ;D

30/5-10!

VARA MED HANNA BRYNEFALL ;D






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: