SKA VARA MED HANNA OCH AMANDA PÅ ÖVERNATTNINGEN! :D

Emma Johansson / 20 Maj, 2010 - 21:37 / Allmänt

jag har mockat & spånat till valle & olle idag,och fyllt några av deras hö påsar för lotta hjälpte mig. Och så har jag borstat valle. Imon ska jag sova hos evelina för jag ska följa med henne när hon har stallpass på lördag. :) Jag ska till stallet 2 gånger på lördag först ska jag dit när evelina har stallpass sen ska jag dit för att jag ska på övernattning. Först skulle jag gå på övernattningen med Evelina men nu ska hon inte gå. Nu ska jag gå med Hanna brynefall och Hanna Holma. Jag längtar jätte mycke till lördag :)

Postat av: steffi

var det inte hanna brynefall och amanda holma?? :O

2010-05-24 @ 18:50:52
URL: http://stephenieblombacke.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: