ÄR MED HANNA NU!! ;)

Emma Johansson / 30 Maj, 2010 - 00:54 / Allmänt

är med hanna nu,hon ligger i sängen och jag är vid datan,hon ska sova här. Imorron ska vi vara med izzo & kanske simon. KUUUUUL :) idag har vi vart på kiosken,men jag köpte inget det var bara hanna som köpte. Hon köpte chips. Sånna där hjärtan. Och så har vi vart i parken och så har vi hoppat studsmatta. Vi har alltid kul när vi är med varandra!! ;D det är faaaan bra.

idag har jag vart på coop men mamma & pappa,jag fick en skiva. Den heter Rim fm festival 2010. dom låtarna & artisterna som är med på skivan är.

Anna bergendahl - This is my life
Lady gaga - paparazzi
Salem Al fakir - Keep on Walking
Train - hey,soul sister
Ola - unstoppable
Darin - you're out of my life
Adam lambert - whataya whant from me
Erik grönwall - crash and burn
Donkeyboy - sometimes
Pink - funhouse
Amy macdonald - don't tell me it's over
Eric saade - Manboy
Timoteij - Kom
Rebound! - hurricane
Edward Maya & Vika Jigulina - stereo love
One republic - all the right moves
Broken door - angel

Owl City - Fireflies
Black eyed peas - Meet Me halfway
Alexandra Burke - Bad Boys
Rihanna - Rude Boy
Taio Cruz - Break yout heart
Westlife - Shadows
Lovestoned - Rising Girl
Alicia Keys - Try sleeping with a broken heart
Kesha - your love is my drug
Linda & Velvet - Victorious
Alcazar - Headlines
Anders Fernette - Lola
Apollo Drive - papercut
John Mayer - Heartbreak Warfare
Andreas Johnson - We can work it out
Tom Pulse - Cuando
Kato feat Jon - Turn the lights off

Bonuslåt:

Ola Lustig - M.I.L.F



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: