TRÄFFADE EVELINA PÅ COOP IDAG!! :D

Emma Johansson / 27 Juni, 2010 - 00:47 / Allmänt

Har tagit det lungt idag fan vad skönt,och så har jag vart med Evelina vi har inte gjort så mycke,när vi var hos mig så satt vi vid datan och sökte på killar på bdb ;) jag & evelina såg en jätte snygg kille :D jaja men jag & Evelina ska fara på bio,på den nyaste twilight,den som är snyggast i twilight är ju helt klart edward. HÅLL ME :)
Men jag behöver inte betala för biljetten till filmen för jag har en bio biljett,FAAAAAN VAD BRA ASSÅ!!!!
så jag behöver bara betala det jag ska äta & dricka. Och nu ska jag berätta fiiiii fan vilken åska det har vart i kullen idag och regnat hare också gjort,varför får vi nästan alridg bra väder? ;o ;'( det är ju skiiiit väder nästan gämt :'( Men ska väl slå av datan snart och sen fixa mig iordning och sätta mig framför tv:n och bara ta det lungt och säker halvsova och sen gå & lägga mig i min super sköna säng med nya lakan! Så jag bloggar mer imorron,puss!! ;*


Här äre en bild på Edward :)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: