TACK NEAH! <3

Emma Johansson / 18 Juni, 2010 - 19:11 / Allmänt

nå är linnea snäll asså och lägger in ett sånt fint inlägg,eller hur?? :):) älskarej linnea,och titta på hennes blogg också. Jaja men jag har vart i stalle ida också,när jag kom dit så var dom med Alex,Anton,Capsper & RH på parkeringen. Dom hade väl hämtat dom från den nya hagen som dom står i. Alex trivs säkert,han får skala träd där :) Han älskar ju blad & gräs. & så har jag vart & hämtat mamma från hennes jobb med Emil & Pappa. Och så har jag vart på konsum med mamma. Och jag såg en skiiit snygg kille. Om ni är nyfiken på vem det är så komentera inlägget. Jaja men det är ridläger om 3 dar.KUUUUUL :) vill så gärna ha Alex. Blir super,super glad om jag får han. Och det blir att sova över i stalle i 3 dar. KUUUUUL!! Men nu ska jag fortsätta blogga & klockan 8 säkert så äre ett skiiit bra program som kommer vara i 1an.


Kram/ emma

dom här betyder mycke för mej! ♥

1. ALEX♥
2. ALLA MINA FAVORIT KÄNDISAR♥
3. FAMILJEN♥
4. SARA FORSS♥
5. LINDA JOHANSSON♥
6. SARA JOHANSSON♥
7. ANDREAS JOHANSSON♥
8. GUSTAV KARLBERG♥
9. LINNEA KARLBERG♥
10. LINA SIVERHALL♥
11. EVELINA HANSSON♥
12. SANNA RÖRLAND♥
13. MADDE JOHANSSON♥
14. HANNA BRYNEFALL♥
15. VANESSA JOHANSSON♥



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: