SKA LÄGGA MIG SNART!!! :)

Emma Johansson / 20 Juni, 2010 - 00:51 / Allmänt

 jag ska lägga mig snart och tänka på någonting roligt! Och då kommer jag väl somna fort men det ät bara bra för då är det närmare till måndag. Jag längtar jätte mycke till måndag för då äre ridläger. Och jag kommer vara så nervös för vi får ju inte välja häst själv och jag vill ju ha Alex. Hoppas jag får han!! ♥

Nu ska jag berätta jag & mamma var ju på konsum igår tror jag det var & jag såg en jätte snygg kille,och sen så stod jag bervid han,asså jag var så glad :D:D:D:D:D:D jag stod brevid han för jag gick dit vars varorna kom och han skull plocka in varor. Jag vet ju vem det är :D HAN ÄR SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ SNYGG!!!!! :) Evelina vet vem det är.

Eftersom klockan är över 12 nu så äre ju Söndag,så jag skriver så här,JAG BLOBBAR MER IDAG!!,HEHE :) det kanske låter lite konstigt,men så äre. :) jaja men Godnatt nu dåe,så bloggar jag mer senare idag! ♥♥



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: