KUL DAG IDAG!! <3

Emma Johansson / 10 Juni, 2010 - 20:26 / Allmänt

har gjort mycke idag,jag har vart i skolan och vi städade och så fick vi en överaskning och det var att vi fick glasstårta,GOTT!! Felix & André tog FAN EN JÄVLIGT STOR BIT,HUR FAN ORKAR DOM!!!! jaja & så har vi vart och ätit på Thai,jag & Pappa åt friterade kyckligbitar & Mamma åt nå biff med nudlar & Emil åt stekt kyckling & ris. Och så har vi vart på andra ställen men det var vi före vi for på Thai. När vi hade vart på Thai for vi till Linda och gav presenter,vi gav en blomma,ett ljus,ett kort & pengar! För hon har ju tagit studenten. Och sen for vi hem och så var jag & Emil hemma ett tag & sen for vi till mampa för att titta på balen,jag var där med Jenko,Evelina & Sanna. Jag fotade jätte många bilder. Jag fotade Carro Lindqvist, Linus på vår skola,& massa fler personer. Jaja men imorron så äre skolavslutning,FAAAAAAAAAAAN vad sköööööönt!!!!!!!!!!!!! Vi börjar klockan 8 och så ska vi samlas i gympa salen och sen så börjar väll allt efter ett tag. Amanda & Olivia ska sjunga en låt var imorron & Amanda ska sjunga en låt själv. Men jag bloggar mer senare idag,Herrå!! Jag lägger kanske ut lite bilder från balen sen! ♥♥



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: