HAR VART MED STEFFI!!

Emma Johansson / 12 Juni, 2010 - 19:34 / Allmänt

har vart med steffi men är inte med henne nu för hon skulle hem kanske vid 5 för hon skulle på nått kalas,om jag skulle fylla år idag skulle jag kalla det för fest inte kalas,men jaja spela roll. Nu sitter jag & tare lungt framför datan,ska lyssna musik,senare blire att fara upp till steffi,vi ska hyra film,vet inte vad det blir för nån film. HOPPAS DET BLIR EN BRA FILM!! jaja men idag har haf vart på stan med steffi,vi var på Lindex,skogörans,pennstället & DS ;) jag köpte inget på lindex men på DS,då köpte jag 3 statyer för 10kr & på pennstället köpte jag ett ritblock men svarta blad,kritor som jag ska ha till den & en penna. Men jag bloggar mer när jag kommer hem,jag finns på mobilen. 076-77775**.Herrå!!! :)

Postat av: Steffi :)

Vad fan spelar det för roll om man säger kalas elr. fest? :O

2010-06-13 @ 21:49:28
URL: http://stephenieblombacke.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: