HAR VART MED ANNELI IDAG! <3

Emma Johansson / 05 Juni, 2010 - 21:56 / Allmänt

har vart med Anneli idag,vi har vart ute & inne. När vi var ute så gick ni förbi kiosken,jag köpte godis & Anneli köpte en dricka & godis och så har vi vart på skolgården,och så har vi hoppat lite studsmatta,och Anneli har snackat i telefonen. Och när vi har vart inne så har vi suttit vid datan och så har vi tittat i skolkatalogen vem vi tycker är snyggast. Jag säger inte vilka jag tycker är snygg, Det är ganska många som vet vem jag tycker är snygg i en klass iallafall. Tack Anneli för den tiden jag var med dig idag. <3 ÄLSKAREJ. Imon blire att fara till stallet som jag skrev i ett inlägg,jag ska fara vid 11,det kanske jag också skrev i det inlägget. Ska fortsätta att blogga nu,Herrå!! ♥

 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: