HAR VART ETT LITET TAG MED NÅGRA FOLK IDAG!

Emma Johansson / 05 Juni, 2010 - 16:00 / Allmänt

sov i soffan inatt,fan vad skönt det var,ska kanske göra det i natt också. Jag kanske klev upp vid 11 idag,fan vad skönt det är att få ligga och slöa på morgonen. Och så när jag klev upp så gjorde jag nånting och sen gick jag och fika och sen fixade jag mej i ordning och sen for jag till Sara & var med henne & Nadja. Vi var hos henne ett tag och sen for vi till kiocken och sen till parken. Och jag var inte där länge,var bara där ett litet tag och sen cyklade jag hem,när jag kom hem så for jag & pappa till Mats & Eva för att vi skulle hämta Emil. Men vi var där ett tag.
Ska vara med Anneli snart,hon ska komma till mig,vet fan inte vad vi ska göra. Vi ska nog iallafall hoppa studsmatta. ♥♥



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: