HAR FÅTT NYA RIDVANTAR IDAG!! <3

Emma Johansson / 08 Juni, 2010 - 15:37 / Allmänt

pappa hämtade ju mig från skolan idag och sen for vi hem och så åt jag nudlar och mer,sen for vi till Gve,pappa skulle hämta nå däck,och sen for vi till grandgården och jag fick ett par nya ridvantar,dom är jätte,jätte fina!! :) Gillar dom mycke. Och sen när vi var klar där for vi till mammas jobb men mamma hade inte slutat ännu men vi var där ett litet tag iallafall och sen for vi till en kiosk för pappa skulle köpa en glass till mig :) han köpte en calippo och sen for vi till mammas jobb och väntade där tills hon kom och sen for vi till konsum och handlade,jag fick hubba bubba toy, :) Det var coola smak och sen for vi hem. Snart ska jag fixa lite och sen ska jag komma till datan det blir antingen och äta hemma eller i stallet. Jag ska fara till stallet idag,ska mocka till Valle & Olle & fylla deras hö påsar och kanske rida i Nathalie's grupp :) Hoppas dom inte ska ha teori idag. Men jag fortsätter att blogga när jag kommer hem från stallet,herrå!! ♥♥


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: