DET VAR SUPER FINT VÄDER IGÅR :D:D

Emma Johansson / 26 Juni, 2010 - 16:42 / Allmänt

gud vad fint väder det var igår,sol och jätte varmt. Mango,Dogge & Fia fick vara ute,men Anton fick inte komma ut för han är sjuk. Så han får ta det lungt. Mango,Dogge & Fia älskade och vara ute,jag har fotat dom med min kamera jag kan lägga ut bilder idag. Och idag så var det bra väder på morgonen och sen blev det SKIIIIIIIIIIIIIT väder ÅSKA OCH REGN!! BLÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ!!! Hoppas det blir lika bra väder imorron som igår. Jaja men senare idag ska jag fara på nån affär och köpa nånting. Det bli säkert iallafall en tidning. Jag har en tidnings korg med jätte,jätte mycke tidningar,jaja men ska stoppa ut bilderna från igår på Mango,Dogge & Fia på datan så jag bloggar mer senare,Herrå!! ♥♥


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: