DET HAR VART KUL IDAG! <3

Emma Johansson / 04 Juni, 2010 - 23:09 / Allmänt

jag har ju vart i skolan idag och efter skolan for jag till stalle direkt för jag skulle rida på Drop in. Var i stalle till nånting vid 5. Och sen for jag,mamma & Emil och åt pizza på manuella i gve. Pappa följde inte me för han var på nex. Och sen for jag,mamma & emil på DS,jag & emil köpte godis och sen for vi och lämna av emil hos gustav för han ska sova där och så stanna jag & mamma där ett tag och sen for vi till moffa och var där ett tag och sen for vi hem. Och så var jag hemma ett pytte litet tag och sen for jag till parken och var med massa folk, men alla som var där när jag kom var inte kvar tills jag for hem.

Fotade bilder från idag,jag kan lägga ut dom imorron!! Bloggar mer imorron,Herrå!! ♥♥



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: