ÄR HEMMA!

Emma Johansson / 06 Juni, 2010 - 15:05 / Allmänt

det var inte länge sen jag kom hem från stalle,jag har vart där med Anneli & sen kom Jesper & Emil dit. Anneli har ridit Pontus idag och jag har filmat och fotat bilder. Jag ska lägga upp bilderna ikväll nångång och så ska jag lägga upp bilder från när jag var med folk i parken och grilla. Men snart ska jag duscha måste göra de för jag har skiiiiit smutigt hår. Och efter jag har duschat så blire väll att fara till Moffa nästar direkt. Vi ska ju äta där idag,jag & Emil ska äta hamburgare med poffesfrites men jag vet inte vad Mamma,Pappa & Moffa ska äta. Men jag kommer att blogga lite innan jag ska gå och duscha och så bloggar jag när jag kommer hem från Moffa. :) ♥



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: