ÅKTE CROSING MED EMIL & STIG IDAG,KANSKE STAVADE NAMNET FEL!

Emma Johansson / 19 Juni, 2010 - 21:57 / Allmänt

åkte crosing idag med stig & emil,Kul som fan det var så jävla många människor som tittade och vissa av dom känner jag och vet vilka dom är. Och när stig skulle starta bilen så gick den inte igång,hehe men sen fick han igång de, tänk vad pinsamt om bilen hade stannat & han inte skull få igång den om vi skulle vara på ett ställe där det är mycke folk!!!!! åååååh gud vad pinsamt det skulle vart. Jaja men det gick ju bra iallafall. Och Mattias & Markus,asså mina kusiner. Dom åkte också på crosingen idag,och Hanna & natta. Och jag fotade bilder som jag ska lägga upp på bloggen,jag skulle lägga in dom idag men jag göre imorron istället :)
När vi hade kommit dit vare bara vi och sen kom det 2 stycken bilar dom körde förbi oss där vars vi stod och så en liten bit framför oss så började dom sladda med bilarna och en gubbe blev sur. hehe! han gick och sa åt föraren i ena bilen eller alla i den bilen. Sen slutade dom. Det var skiiiiiit kul idag,vi åkte i malmberget & i Gällivare. Dom som jag såg som jag känner var.

Linnea Landström
Louise Isaksson
Anneli larsson♥
Mamma♥
Pappa♥
Fammo♥

Jag tror inte jag såg steffi men jag såg hennes pappa's bil och så såg jag han och emil sa att steffi också satt i bilen eller vad han sa. Jag såg säkert mer som jag känner.

Dom som jag såg som jag inte känner men vet vilka det är,är.


Ronja Oskarsson
Emil Olofsson
Jesper Nilsson

Jag såg säkert mycke mycke mer än 3 stycken som jag inte känner men vet vilka de är.

Jaja men jag bloggar mer senare! ;)

 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: