SNACKA OM FINT VÄDER DET ÄR NU!

Emma Johansson / 02 Juli, 2010 - 16:24 / Allmänt

fan vad fint väder det är nu och fan vad skönt och inte behöva gå ut och frysa. Jaja men har ju vart på marknaden med Sara och nån kille & sen kom nån tjej tror hon heter Linda. Jag köpte ett par  rosa brillor.Kan lägga in en bild på dom. Första gången vi gick på marknaden så tog vi med Saga & Boss men vi gick bara med dom där ett tag och sen gick vi & lämna dom och sen gick vi tillbaka. Och efter jag hade vart på marknaden så for vi till en glasögonsaffär och jag valde ut 2 par glasögon. Och sen for jag & mamma till lindex och pappa gick till marknaden,jag har fått ett par nya shorts kan lägga in en bild på dom också. Jag bloggar mer senare idag,puss, ;*



Mina rosa brillor jag köpte på marknaden idag!


Mina nya short som jag fick idag!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: