JAG SKA TÄVLA MIN ÄLSKLING I HELG♥

Emma Johansson / 01 December, 2010 - 21:55 / Allmänt

tja tja bloggeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen! idag har jag ridit, vi tränade på tempoväxlingar. På Lördag ska jag tävla min älskling, jag ska tävla LC. Önska mig lycka till! :D Klockan kvart över 3 idag så hade jag tid till frisören Veronica, hon har klippt upp mitt hår jätte mycke och toppat min lugg, när jag hade vart hos frissan for jag och evelina och åt på Frasses och efter vi hade vart på frasses for vi till stallet. Det kommer vara en pyntartävling på ridklubben dundret, jag ska vara med, jag ska pynta till min älskling♥ Jag älskar dig Alex, du betyder jätte jätte mycke för mig♥ Du är min favaort häst och det kommer du vara hela tiden♥ Jag litar på dig gubben♥




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: