STALLET HERE I COME! :D

Emma Johansson / 11 December, 2010 - 11:37 / Allmänt

tja tja bloggeeeeeeeeeeeeeeeeeen! för ett tag sen har jag gjort rent i mitt rum, jag har damsugat och dammat av! snart ska jag göra mig iordning och sen ska jag till stallet med steffi :D ridklubben har fått 50 tusen kroner, fan vad bra :D:D:D jag tror dom ska köpa en ny häst! Igår skulle jag baka chockladbollar men det blev inte så jag ska göra det idag när jag har kommit hem från stallet!
jag ska fota dom och lägga upp på bloggen :D Imorron äre luciashow på stallet, jag ska vara med i luciatåget. Vilka ska vara med i nått på luciashowen ? det ska bli spännande och se allt! Det kommer komma fina och härliga bilder på bloggen från luciashowen :D



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: