SNART ÄR DET AVSLUTNING! :D

Emma Johansson / 06 December, 2010 - 21:33 / Allmänt

tja tja bloggeeeeeeeeeeeeeeeeeen! nu är klockan 21.22, just nu gör jag inte så mycke, jag sitter vid datan :D har vart hos kusinen och haft kuuuuul! vi fick ett skratt anfall,hahahahahaha XD klockan 8 idag så har det vart ett program som handlar om idol :D:D:D:D:D:D:D:D
Just nu är klockan 21.26 och pantionärs jävlar börjar om 33 minuter tror jag. Innan jag gick till Linnea så gjorde jag bort min no läxa & min idrotts läxa så nu har jag bara 1 läxa och det är so, den behöver jag inte göra idag för den ska vara inlämad 13 december. Jag tror det bara är 2 veckor kvar i skolan :D:D:D:D jag fyller år om 20 dagar och det är jul om 18 dagar :D:D:D:D vad önskar ni er i julklapp ? :D hoppas ni får det ni vill ha :D jag kommer att lägga in bilder på det jag kommer att få i julklapp på julafton :D






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: