JAG OCH LINNEA SKA GÅ PÅ EN LÅNG PROMENAD MED ELVIS NU :D

Emma Johansson / 14 December, 2010 - 17:58 / Allmänt

tja tja bloggeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen! idag så började vi so lektionen med att Eva snackade, tjejerna som var närvaro fick reda på att vi skulle åka till ett ställe och att bussen gick tio över nio, före vi gick till bussen så kom hannes fammo med fika så vi fick fika :D vi kom tillbaka efter 12 och klockan 12.20 började idrotten och efter de så hade vi no och efter no:n hade vi språkval. Killarna fick inte fara med bussen på ett ställe men dom ska åka dit på Måndag. Nu ska jag och Linnea gå en lång promenad med Elvis :D äntligen får han gå på en promenad :D Jag bloggar mer när jag kommer tillbaka, puss, ;*


Min ängel ♥




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: