IMORRON SKA JAG TÄVLA! :D

Emma Johansson / 04 December, 2010 - 22:50 / Allmänt

tja tja bloggeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen! idag har jag och steffi pyntat till min älskling, han har fått jätte jätte fint! Imorron ska jag tävla han i mini och så ska jag fråga om jag får tävla han i märke 2 :) Just nu sitter jag vid min data och steffi sitter vid mamma & pappas data, vi har gått en promenad för ett tag sen och så har vi sjungt singstar för ett litet tag sen. Nu lyssnar jag på Release Me med Oh laura, jag älskar den låten! Imorron ska jag och steffi till stallet tidigt, jag ska tävla i dressyr & hoppning och steffi ska tävla i dressyr, steffi kanske ska tävla Fabbe i märke 2 :D


Efter jag & steffi var i stallet gick vi till frasses och käkade och så stannade vi ett tag där efter och snackade och så gick vi på coop efter vi var på frasses och efter vi hade vart på coop gick vi til DS och bara gick runt där, jag och steffi gjorde en grejj vi började snacka om cola till två personer var, hahahahahahahaha :) Jag ska gå och sova nu för jag ska upp tidigt imorron så jag bloggar mer imorron, puss ;*




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: