DAG 2 – VAD ÄR KÄRLEK.

Emma Johansson / 13 December, 2010 - 21:38 / Allmänt

Kärlek är spännande och kul. När jag gillar en person så vill jag se den när jag går på en affär, när jag och en kompis var på coop för några dagar sen så såg vi en som jag har gillat och vi gick runt nästan hela coop. Han kom också till frasses och när jag såg att han var där så vart jag jätte glad. Kärlek kan vara hemsk också, den brukar vara hemsk för vissa säkert när nån gör slut med en, det är ju inte så kul när nån man älskar gör slut med en.



Nu har jag skrivit om vad är kärlek :)
Imorron ska jag skriva om ett ögonblick.

Nu ska jag gå och fixa mig iordning för sängen och sen ska jag sätta mig framför tv:n och vänta på att pantionärsjävlar ska börja så jag bloggar mer imorron på morgonen, puss, ;*

Postat av: Anonym

haha köhler kanske ... xd

2010-12-17 @ 19:18:01


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: